تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زهرا نعمتی ممنوع الخروج شد

به گزارش افکارنیوز،

زهرا نعمتی که پرچمدار کاروان ورزشی ایران در رقابت های المپیک 2016 ریو بوده است توسط همسرش ممنوع الخروج شد.

نعمتی که مدال طلای پارالمپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد به دلیل اختلاف با همسرش رهام شهابی پور این روزها با مشکل ممنوع الخروجی مواجه شده است.

رهام شهابی پور از فدراسیون جانبازان و معلولین درخواست کرده که مانع حضور همسرش در تمرینات تیم ملی تیروکمان شود. این در حالی است که نعمتی در خواست طلاق داده است و شهابی پور در مخالفت با این موضوع وی را تهدید به افشای مسائلی از طریق رسانه ها کرده است که این موضوع تبعاتی برای نعمتی و ورزش بانوان خواهد داشت. به هر حال باید دید محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین چه واکنشی به درخواست رهام شهابی پور نشان می دهد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زهرا نعمتی ممنوع الخروج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..