تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال «عاشقانه» توزیع نشد

کد خبر: ۵۲۷۷۴۰

۱۸۶  بازدید

قسمت هفتم سریال «عاشقانه» بنا بر زمان اعلام شده باید صبح دوشنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) توزیع می‌شد، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری ایسنا: قسمت هفتم سریال «عاشقانه» بنا بر زمان اعلام شده باید صبح دوشنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) توزیع می‌شد، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

توزیع «عاشقانه» در هاله‌ای از ابهام

در هفته‌های اخیر خبرهایی مبنی بر توقیف این مجموعه نمایش خانگی شنیده می‌شد و در همین راستا روابط عمومی صنف VOD و IPTV نیز اعلام کرده بود دستور توقیف سریال «عاشقانه» هنوز به قوت خود باقی‌ است و وکیل انجمن صنفی شرکت‌های عرضه‌کننده «وی او دی» و «آی پی تی وی» هفته گذشته اعلام کرده بودند اگر  این سریال هفته آینده با توجه به دستور قضایی که صادر شده، توزیع شود، می‌توان درباره‌ی آن دستور جدیدی مبنی بر توقیف فیزیکی گرفت و تمامی نسخه‌های توزیع شده‌ی DVD را جمع‌آوری کرد.

این در حالی است که پیش از این محمدرضا نادری - مدیر اجرایی پروژه «عاشقانه» - درباره شایعاتی که  پیرامون این مجموعه ایجاد شده بود، گفت: در پی برخورد با بیش از یکصد لینک غیر مجاز و VOD که به صورت غیر قانونی و بدون داشتن قرارداد با مالکین و سرمایه گذاران اقدام به بارگذاری مجموعه کرده بودند، خوشبختانه این مشکل در حال حاضر با انعقاد قرارداد قانونی با سازندگان شکل اصولی تری به خود گرفته است.

او همچنین اعلام کرده بود که براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته قسمت هفتم «عاشقانه» نیز دوشنبه هفته آینده (١٨ اردیبهشت ماه) توزیع خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال «عاشقانه» توزیع نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..