تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح بزرگترین مجموعه سینمایی غرب تهران با «نهنگ عنبر ٬۲ سلکشن رویا»

افتتاح بزرگترین مجموعه سینمایی غرب تهران با «نهنگ عنبر ٬۲ سلکشن رویا»

فرهنگ > سینما - مجموعه سینمایی مگامال اکباتان با ظرفیت 1400 صندلی روز جمعه 22 اردیبهشت ماه با نمایش فیلم «نهنگ عنبر 2، سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مجموعه سینمایی با 10 سالن از سوی شرکت نگین آماده بهره برداری شده و با آغاز به کار آن 1400 صندلی به ظرفیت سالن های سینمایی افزوده می‌شود. این مجموعه دارای 10 سالن سینمایی است که بزرگترین سالن آن 300 نفر گنجایش دارد.

همچنین با افتتاح این مجموعه سینمایی، برای نخستین بار سالن سه بعدی صدا در کشور نیز کار خود را آغاز می‌کند. تعبیه لژ خانوادگی در سالن های این مجموعه، طراحی تجهیزات نور و صدای منحصر به فرد و استفاده از بالاترین کیفیت و استاندارد نور و صدا از جمله ویژگی های این مجموعه است.

مجموعه سینمایی اکباتان به عنوان بزرگترین مجموعه سینمایی غرب تهران ساعت 20 جمعه 22 اردیبهشت همزمان با نمایش فیلم «نهنگ عنبر 2، سلکشن رویا» آغاز به کار می‌کند.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح بزرگترین مجموعه سینمایی غرب تهران با «نهنگ عنبر ٬۲ سلکشن رویا»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..