تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سالار عقیلی به حادثه آمل +فیلم

در پی این اتفاق بسیاری  از علاقه مندان و طرفداران  به سالار عقیلی  نگران حال وی و گروهش شدند که پس از آن ویدویی  از وی در فضای مجازی  منتشر شد که شرح حال این اتفاق بود.

سالار عقیلی در این ویدیو عنوان کرد:"مردم عزیز سلام.همانطور که دیدی پس از کنسرت آمل این اتفاق برای من و گروه من افتاد و سهل انگاری برخی از برگزار کنندگان کنسرت گریبان من و گروهم شد ولی ما همه سالم هستیم .مرسی پی گیری و محبتتان،هیچ جای نگرانی نیست و فقط چند تا از سازهای بچه ها آسیب دیده و سر همسرم هم یه مقدار به علت ضربه ای که خورده بود آسیب دیده بود ولی خدا را شکر به خیر گذشت و به تور کنسرت هایمان در شمال کشور ادامه می دهیمو هیچ جای نگرانی نیست."

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سالار عقیلی به حادثه آمل +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..