تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیز ماهینی و پرسپولیس برای صعود +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز سرنوشت ساز برای پرسپولیس فرا رسید. قهرمان لیگ برتر ایران امیدوار است دوشنبه روز شانسش باشد و بتواند صعودش درآسیا را جشن بگیرد.

در بین چهار نماینده ایران پرسپولیس تنها تیمی است که سرنوشتش در دست خودش نیست. دو تساوی مقابل الریان قطر و الهلال عربستان کار صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را سخت کرد. قرمزها برای صعود تنها یک راه دارند؛ فردا الوحده امارات را در تهران شکست دهند و در بازی هم زمان الهلال عربستان در دوحه به الریان قطر نبازد.

بازیکنان تیم پیسپولیس نیز برای سعود و برد مقابل الوحده هم‌قسم شده‌اند. در همین راستا حسین ماهینی کاپیتان دوم قرمز‌های پایتخت با انتشار پستی در صفحه توییترش نوشت:"به امید صعود فردامون".

 خیز ماهینی و پرسپولیس برای سعود +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیز ماهینی و پرسپولیس برای صعود +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..