تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب و شتم تا سرحد مرگ مرد جوان توسط سه زن/تصاویر(18+)

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد غنایی ساکن استرالیا که در یکی از شبکه های اجتماعی با یک زن آشنا شده بود نمی دانست در نخستین قرار ملاقاتش چه سرنوشت شومی در انتظارش است. " آگوستین " 26 ساله،  که حدود چند ماه است به ملبورن استرالیا مهاجرت کرده بعد از حضور در محل ملاقات توسط سه زن خشمگین مورد حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد. تصاویر منتشر شده این مرد را در حالی که غرق خون است نشان می دهد.   ضرب و شتم تا سرحد مرگ مرد جوان توسط سه زن + تصاویر/ 18+

بنا به گزارش سایت  " نیوز 7 ، " آگوستین "  هنگامی که در محل قرار ملاقات حاضر شد این زن بدون اطلاع قبلی به همراه دو زن دیگر در محل  قرار حاضر شده و از وی خواستند تا به همراه آنها در یک جشن شرکت کند. در طول مسیر این سه زن از وی سوئیچ خودرو را گرفته و بعد با چاقو او را به شدت مجروح کرده اند و وی را به داخل خیابان پرت کرده اند.

ضرب و شتم تا سرحد مرگ مرد جوان توسط سه زن + تصاویر/ 18+ 
" کارولین " یکی از شاهدان عینی در این خصوص گفت : " همه جا پر از خون بود و هیچ راننده ای  برای کمک به وی توقف نمی کرد. من و خواهرم که با خودرو از آنجا می گذشتیم توقف کردیم و من بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم . وی در حالی که از ناحیه سر، گردن و شکم دچار جراحاتی عمیق شده بود بلافاصله توسط آمبولانس به  یکی از بیمارستان های ملبورن منتقل شد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس ملبورن استرالیا برای شناسایی این سه زن آغاز شده است.

ضرب و شتم تا سرحد مرگ مرد جوان توسط سه زن + تصاویر/ 18+ 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب و شتم تا سرحد مرگ مرد جوان توسط سه زن/تصاویر(18+)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..