تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ سفر به کشورهایی که مقصد هر کسی نیست

این مقاصد برای ما ایرانی ها جزو آخرین مقصدهایی است که به آن فکر می‌‌کنیم واغلب ترجیح می دهم مسافرت خارجیمان به مقاصد تجربه شده ای چون ترکیه و دبی و یا کشورهای اروپایی باشد. درادامه چند تور گردشگری به کشورهای جالب و کم تر دیده شده آسیایی را پیش چشمتان می گذاریم. شاید یکی از این کشورها مقصد بعدی سفرتان شد.


تور طبیعت گردی مغولستان

تاریخ اجرای تور: 29 مرداد تا 9 شهریور
قیمت: 3540 دلار + هزینه بلیت هواپیما
اقامت: 3 شب اقامت در هتل 4 ستاره در اولان باتور، 3 شب اقامت در کمپ مغولی مجهز، 3 شب اقامت در چادر، 1 شب اقامت در هاستل، تمامی وعده های صبحانه، ناهار و شام
خدمات تور: پرواز تهران به اولان باتور و بلعکس، کليه ترانسفرها در طول برنامه با خودروی توریستی کولردار ، حمل بار در طول مدت سفر با اسب، ویزای مغولستان، بيمه حوادث بین المللی، راهنمای مجرب فارسی زبان همراه با تيم، راهنمای محلی، کلیه گشتها با ورودیه ها.

تور بوتان

تاریخ اجرای تور: 18 آبان تا 26 آبان (8 روزه)
قیمت: از 2490 دلار + هزینه بلیت هواپیما
اقامت: 7 شب اقامت در هتل های لوکس در کاتماندو، تیمفو، پارو و پوناخا، تمامی وعده های صبحانه، 6 وعده ناهار و 6 وعده شام
خدمت تور: پروازهای بین المللی تهران به کاتماندو و بالعکس، کاتماندو به پارو و بالعکس، کليه ترانسفرها در طول برنامه با اتوبوس یا ون توریستی در اختیار، ويزا ي کشور نپال و بوتان ، بيمه حوادث بین المللی، همراهی راهنمای محلی انگلیسی زبان، کلیه گشتها با ورودیه ها


تور کامبوج و لائوس
تاریخ اجرای تور: 16 شهریور تا 21 شهریور (6 روزه)
قیمت: 1650 دلار + هزینه بلیت هواپیما
اقامت: کلیه اقامتها در هتل های لوکس 4 و 5 ستاره.
خدمات تور: بليت رفت و برگشت از تهران به سیم ریپ و بازگشت از لونگ پرابانگ، ویزای کشورهای لائوس و کامبوج، ، راهنمای فارسی زبان آشنا به طبیعت گردی همراه گروه، کليه ترانسفرهاي زميني و وروديه ها، بیمه حوادث بین المللی.

تور ویتنام
3شب هانوی + 2 شب کروز سنتی هالونگ + 3 شب هو شی مین سیتی
تاریخ اجرای تور: 21شهریور تا 29 شهریور (9 روزه)
قیمت: 1950 دلار + هزینه بلیت هواپیما
اقامت: کلیه اقامتها در هتل های لوکس 4 ستاره، 2 شب اقامت در کشتی کروز سنتی.
خدمات تور: بليت رفت و برگشت از تهران به هانوی و بازگشت از هوشی مین سیتی به تهران، پرواز داخلی از هانوی به هوشی مین سیتی، ویزای کشور ویتنام، راهنمای فارسی زبان آشنا به طبیعت گردی همراه گروه، کليه ترانسفرهاي زميني و وروديه ها، بیمه حوادث بین المللی.

تور سفر به ناشناخته های چین
تاریخ اجرای تور: 16 شهریور تا 27 شهریور (12 روزه)
قیمت: 3160 دلار + هزینه بلیت هواپیما
اقامت: 8 شب اقامت در هتل های 5 ستاره و 3 شب در هتل 4 ستاره همراه با صبحانه، 8 وعده ناهار
خدمات تور: بلیت رفت و برگشت هواپیما از تهران به پکن و شانگهای به تهران، بلیط هواپیما از داخلی چین، کليه ترانسفرها در طول برنامه با خودروی توریستی کولردار و در اختیار، ویزای گروهی چین، بيمه حوادث بین المللی، تمامی گشت های روزانه همراه با ورودیه ها، راهنمای مجرب فارسی زبان.
مبدأ تمام تورها تهران است و هزینه‌ها برای یک نفر محاسبه شده است.

4747




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ سفر به کشورهایی که مقصد هر کسی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..