تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه دو برگی چیست؟

وی تصریح کرد: هنگامی که پلیس تخلفی را از سوی راننده مشاهده می کند نسبت به توقف و ایست خودرو دستور می دهد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا ادامه داد: با توجه به ایست دادن پلیس و عدم توقف خودرو از سوی راننده چه به صورت عمد و غیر عمد ماموران پلیس راهور از دو برگه استفاده می کنند و جریمه و تخلف در سوابق راننده متخلف درج خواهد شد.

کرمی اسد گفت: در این حالت پلیس نسبت به صدور برگه جریمه با درج مشخصات خودرو شامل پلاک، رنگ، زمان و مکان تخلف و میزان جریمه اقدام می‌کند.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در پایان، بیان کرد: در جریمه های دو برگی راننده به این علت که به فرمان ایست پلیس توجه نکرده به میزان 400 هزار ریال جریمه می شود که این جریمه از جریمه تخلف مرتکب شده جدا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه دو برگی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..