تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظرسنجی ترامپ برای لغو بیمه درمانی اوباما

به گزارش افکارنیوز،

 "کلین کانوی"، مشاور رئیس جمهور آمریکا، ضمن تمجید و تقدیر از تلاش و پیگیری مجدانه "دونالد ترامپ" برای لغو بیمه درمانی اوباماکر (طرح ملی بیمه خدمات درمانی اوباما) و جایگزین کردن طرحی مناسب برای آن، مدعی شد رئیس جمهور صبوری و هشیاری زیادی در این مورد بکار گرفته است.

کانوی در این باره گفت: رئیس جمهور و معاون وی، مایک پنس، تماس‌های تلفنی متعددی گرفته و ملاقات‌های حضوری بسیاری در این باره داشتند تا مستقیما از مردم آمریکا بپرسند نظر آنها درمورد لغو طرح اوباماکر چیست. کانوی در ادامه مدعی شد: ترامپ به صورت تلفنی یا حضوری از مردم می‌پرسید: "چرا از اوباماکر حمایت می‌کنند؟" و "آیا راهی برای دولت برای جایگزینی آن وجود دارد؟" همه این پرسش‌ها به این دلیل مطرح شد زیرا دونالد ترامپ همواره پذیرای نظرات مختلف مردم و ایده‌های آنها است.

کانوی در بخش دیگری از سخنانش، ترامپ را یک مذاکره‌کننده پرتوان توصیف کرد و گفت: اختلاف نظرات متعددی میان نمایندگان کنگره وجود داشت؛ اما رئیس جمهور توانست همه آنها را گرد هم آورد، این موضوع از آن جهت روی داد که ترامپ یک مذاکره‌کننده قهار است و توانایی زیادی در ارتباطات شخصی و تعامل با نمایندگان دارد.

لایحه جایگزین کردن بیمه درمانی اوباماکر، جمعه در کنگره آمریکا به تصویب رسید و طرح پیشنهادی ترامپ برای بررسی به نمایندگان ارائه شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظرسنجی ترامپ برای لغو بیمه درمانی اوباما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..