تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات در پاریس بعد از اعلام نتایج انتخابات

کد خبر: ۵۲۷۴۸۰

۱۰۹۸  بازدید

به دنبال اعلام نتایج اولیه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، گروهی از فعالان در شرق پاریس اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال اعلام نتایج اولیه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، گروهی از فعالان در شرق پاریس اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،‌ این تظاهرات که در منطقه ۲۰ پاریس صورت گرفت، به خشونت کشیده شد.

بر اساس این گزارش، در پی به خشونت کشیده شدن این تظاهرات، پلیس فرانسه برای متفرق کردن تظاهرکنندگان اقدام به شلیک گاز اشک‌آور کرد.

شرکت‌کنندگان در این تجمع شعارهایی علیه فاشیسم و نظام سرمایه‌داری سرداده و سپس به سمت نیروهای پلیس حرکت و به سمت آن‌ها بطری و اشیای دیگر پرتاب کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، محل وقوع این تظاهرات در حال حاضر بلوکه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات در پاریس بعد از اعلام نتایج انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..