تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقابله با آلرژی با توجه به تغییر فصول

علائم آلرژی آلرژی‌های پاییزی آلرژی‌ها آلرژی پاییزه

چگونه می توانیم از شدت یافتن آلرژی های فصلی در بدنمان پیشگیری کنیم؟ این بیماری ها چگونه قابل کنترل خواهند بود؟ با توجه به افزایش گرده افشانی در برخی فصول با توجه به شرایط اقلیمی بهتر است به مکان هایی که گرده های گیاهان و گل ها وجود دارند نروید تا باعث تشدید آلرژی در بدنتان نشوید.

آلرژی پاییزه هم جزو آلرژی‌های شایع در میان بسیاری از افراد است که داشتن اطلاعات درباره آن، می‌تواند به مدیریت بهترش کمک کند. در ادامه این مطلب، به بررسی دلیل و درمانِ ماه به ماه آلرژی در پاییز می‌پردازیم. مهر در ماه مهر که تابستان را به پاییز وصل می‌کند، با شروع آلرژی‌های پاییزی مواجه می‌شویم. مهم‌ترین عاملی که آلرژی‌های پاییزی را در این ماه به‌وجود می‌آورد، نوعی گیاه به‌نام راگوید (ragweed) است. البته آلرژی‌های ناشی از راگوید می‌توانند در اوایل شهریور شروع شوند و تا پایان آبان یا آذر همه ادامه داشته باشند. به‌طور کلی، این مساله به شرایط اقلیمی در نقاط مختلف جهان و محل زندگی افراد بستگی دارد. یکی از ویژگی‌های دانه‌های گرده، سبک‌وزن بودن است که پخش شدن آن‌ها را خصوصا در روزهای بادخیز و طوفانی راحت‌تر می‌کند. هرچه پاییز در محل زندگی شما با باد و باران بیشتری همراه باشد، گرده‌های آلرژی‌زا نیز راحت‌تر پخش می‌شوند و درنهایت علائم آلرژی شما را تشدید می‌کنند.

راهنمای فصل به فصل آلرژی‌ها/

فصل بهار آبان آلرژی‌های پاییزی در صورتی در ماه آبان کاهش پیدا می‌کنند که محل زندگی شما در نقاط شمالی کره زمین و اقلیم‌های سرد باشد. درواقع،‌ آلرژی‌های پاییزی همچنان در شرایط آب‌وهوایی گرم‌تر ماندگار هستند. باد و باران فصلی نیز می‌تواند گسترش اسپورهای قارچی و آلرژی‌زا را بیشتر کند. پس اگر آلرژی پاییزی شما به‌علت اسپورهای قارچی به‌وجود آمده باشد، همچنان با علائم آلرژی در این ماه درگیر خواهید بود.

راهنمای فصل به فصل آلرژی‌ها/

فصل تابستان آذر فصل گرده‌افشانی راگوید معمولا در اواسط ماه آذر به پایان می‌رسد و اکثر افراد مبتلا به آلرژی در این دوره زمانی، کاهش علائم آلرژی را تجربه می‌کنند. به همین دلیل، آذر یکی از بهترین ماه‌ها برای افراد مبتلا به آلرژی است و خارج شدن از خانه در این ماه باعث تشدید مشکلات آنان نمی‌شود.

سلامتیسم

ارسال شده در 17 اردیبهشت 1396 توسط با موضوع بیماری ها | 4 بازدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقابله با آلرژی با توجه به تغییر فصول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..