تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماکرون رئیس‌جمهور جدید فرانسه شد

به گزارش افکارنیوز،

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه دقایقی پیش در سراسر این کشور پایان یافت و «امانوئل ماکرون» که از سال 2014 به عنوان وزیر اقتصاد وارد دولت فرانسه شده و تا پیش از این به لحاظ سیاسی برای عموم فردی ناشناس بود، بر اساس نتایج اولیه با کسب بیشترین میزان آراء و پیروزی در انتخابات، به عنوان رئیس‌جمهور جدید فرانسه سکان‌دار 5 سال آینده کاخ الیزه شد.

بر اساس آمار اولیه منتشره، «امانوئل ماکرون» موفق شد در این انتخابات بیشترین میزان آراء را از آن خود کند و با غلبه بر «مارین لوپن» راست افراطی، پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و مستأجر جدید کاخ الیزه شود.

اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه در حالی صورت می‌گیرد که نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های مختلف صورت گرفته در این کشور نیز چنین رویدادی را پیش‌بینی کرده بودند و می‌توان گفت که نتیجه حاصله چندان دور از انتظار نبوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماکرون رئیس‌جمهور جدید فرانسه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..