تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه شد

کد خبر: ۵۲۷۴۰۰

۱۰۴۵۵  بازدید

امانوئل ماکرون، وزیر اقتصاد اسبق فرانسه با کسب حدود ۶۶ درصد آرا به عنوان رئیس جمهور جدید فرانسه انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم: خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که امانوئل ماکرون،  وزیر اقتصاد اسبق فرانسه با کسب حدود 66 درصد آرا به عنوان رئیس جمهور جدید فرانسه انتخاب شد.

لوپن نیز در دور دوم انتخابات توانست 34 درصد آرا را به خود اختصاص دهد.

در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه که یکشنبه 3 اردیبهشت برگزار شد ماکرون، بانکدار پیشین طرفدار اتحادیۀ اروپا و وزیر اقتصاد اسبق، 23.54 درصد آراء و لو پن 22.33 درصد آراء را به دست آورد.

«ماکرون» رئیس جمهور فرانسه شد

ماکرون که از وی به‌عنوان سیاست میانه گرا یاد می‌شود، قصد دارد به سیاست‌های فرانسوا اولاند رئیس‌جمهوری فعلی این کشور از جمله  حذف برنامه‌های نظارتی دولت بر اقتصاد و تعمیق روابط با اتحادیۀ اروپا ادامه دهد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..