تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داماد ترامپ با چینی‌ها معامله کرد

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از رویترز، مطبوعات چین امروز از پوشش یک رخداد که در شهر شانگهای بوقوع پیوسته، منع شدند. ماجرا از این قرار است که سرمایه گذاران چینی می توانند در صورتی که در پروژه ای مرتبط با خانواده جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سرمایه گذاری کنند، فرصت دریافت ویزای آمریکا را بدست آورند.

گروه "کی ای بی آر" و شرکت های کوشنر؛ دارای دو برج مسکونی فاخر در ایالت نیوجرسی آمریکا هستند. روز گذشته خواهر جرد کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ در هتل ریتز کارلتون به روی صحنه رفت و تلاش کرد سرمایه گذاران چینی را متقاعده کند از پروژه "وان ژورنال اسکوئر" که شامل دو آسمان خراش در نیوجرسی است، حمایت کنند.

وی در برابر حضار که تعدادشان به 100 نفر می رسید، گفت اگر دست کم نیم میلیون دلار به این پروژه کمک کنند، می توانند شهروند آمریکا شوند. اظهارات وی طبق برنامه ای جنجال برانگیز است که در برابر پرداخت پول، امکان اقامت در آمریکا را فراهم می کند و در چین به ویزای طلایی معروف است.

همچنین یکی از افرادی که امروز مانع ورود خبرنگاران به هتلی در شانگهای شد، گفت: شرمنده، اما این یک رویداد خاص است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داماد ترامپ با چینی‌ها معامله کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..