تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژنرال صهیونیست: ایران هسته ای بد است

کد خبر: ۵۲۷۳۶۳

۱۰۷۷  بازدید

ژنرال دنی دایان اظهار داشت: اگر ایران به توافق هسته‌ای متعهد بماند، سرانجام به بمب اتم دست خواهد یافت و برجام تنها سرعت این دست‌یابی را کند می‌کند.

خبرگزاری فارس: دنی دایان، ژنرال بازنشسته صهیونیست می‌گوید اگر چه ایران هسته‌ای بد است اما ایران متعهد به برجام بدتر است.

وی در کنفرانس سالانه جروزالم پست اظهار داشت: اگر ایران به توافق هسته‌ای متعهد بماند، سرانجام به بمب اتم دست خواهد یافت و برجام تنها سرعت این دست‌یابی را کند می‌کند.

وی ایران را تهدید امنیتی بزرگ برای اسرائیل دانست و ابراز داشت اسرائیل و آمریکا در خصوص تهدید ایران و نقص‌های توافق هسته‌ای هم‌نظرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژنرال صهیونیست: ایران هسته ای بد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..