تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه ضرغامی به صدا وسیما در مورد مستندهای نامزدهای ریاست جمهوری

ساعت24-رئیس سابق صدا و سیما به رسانه ملی توصیه کرد که در بررسی برنامه های ضبطی، به ویژه مستند های آقایان نامزد ها سخت گیری نکنند.

عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا وسیما در کانال شخص خود از کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری خواست که در بررسی برنامه های ضبطی، به ویژه مستندهای آقایان نامزد ها سخت گیری نکنند.

در پست تلگرامی ضرغامی آمده است: « از کمیسیون محترم نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری می خواهم که در بررسی برنامه های ضبطی، به ویژه مستندهای آقایان نامزد ها سخت گیری نکنند.

با اجتهاد درست رسانه ای، به روح قانون توجه فرمائید تا ظواهر خشک و دست و پا گیر آن!

فوائد و آثار مثبت این نگاه ، به مراتب بیشتر از آسیب های احتمالی است.»

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه ضرغامی به صدا وسیما در مورد مستندهای نامزدهای ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..