تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست انداز استقلال!

به گزارش افکارنیوز، اگر چه تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت موفق شد لیگ شانزدهم را با اقتدار فتح کرده و قهرمان زودهنگام این مسابقات باشد، اما پر واضح است که همه آمارهای این تیم از هفته نخست تا هفته بیستم و از هفته بیست و یکم تا هفته پایانی با هم قابل قیاس نیستند و این تیم به لحظا آماری در ۹ هفته پایانی رقابت ها افت فاحشی کرد.

سرخ پوشان تهران از هفته اول مسابقات تا هفته بیستم با ۱۴ پیروزی، ۵ مساوی و یک شکست، ۲۸ گل زده و تنها ۵ گل خورده و کسب ۴۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشتند. این تیم به ازای هر یک بازی ۱/۴ گل زده بود و به ازای هر ۴ بازی یک گل خورده بود. شاگردان برانکو به ازای هر یک بازی ۲/۳۵ امتیاز هم به دست آورده بودند.

این تیم در هفته بیست و یکم مقابل استقلال به میدان رفت و بعد از آن که شکست ۳-۲ مقابل این تیم را پذیرفت، شرایطی متفاوت برای این تیم در ده هفته پایانی حادث شد. به این ترتیب که می‌توان گفت این تیم در یک سوم پایانی لیگ دچار افت محسوسی شد.

سرخ پوشان در ده هفته پایانی لیگ صاحب ۶ پیروزی، یک مساوی و ۳ شکست شدند و تنها ۱۹ امتیاز به دست آوردند. آنها در این ده بازی ۲۸ گل زدند و ۹ گل خوردند تا معدل امتیاز گیری آنها به ازای هر بازی ۱/۹ امتیاز باشد. آمار گل های زده سرخ پوشان به ازای هر بازی ۲/۸ گل بود و گل‌های خورده این تیم به ازای هر بازی ۰/۹ گل بوده است. 

با مقایسه آمارهای پرسپولیس در بیست هفته ابتدایی با ۱۰ هفته پایانی این مسابقات نشان می‌دهد که این تیم تنها در تعداد گلهای زده رشد خوبی داشته است. اما از نظر کسب امتیاز و گل‌های خورده با افت فاحشی مواجه شده است و اگر نبود روند خوب این تیم در ۲۰ هفته ابتدایی، چه بسا در ده هفته پایانی قهرمانی آنها نیز با خطر مواجه می‌شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست انداز استقلال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..