تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برزو ارجمند در نقش روحانی+عکس

به گزارش افکارنیوز،

 محمدحسین لطیفی کارگردانانی است که برای رمضان سال ۹۶ تولید سریالی  اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و مجموعه تلویزیونی «سرّ دلبران» را با محوریت نقش محوری مسجد برای پخش در ماه رمضان آماده می‌کند. تصویربرداری سریال جدید محمدحسین لطیفی که مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد به خاطر استفاده از تنوع در فضاسازی از ابتدای اسفند ماه در شهر یزد شروع شد و در ادامه در بخش‌هایی از شهر تهران ادامه پیدا کرد. این سریال که برای ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای طراحی شده، توسط حسین حسنی و با همکاری رضا خمسه نوشته شده است و گزینه اصلی شبکه دو سیما برای پخش در ماه رمضان است.

سریال «سرّ‌دلبران» از جدیدترین محصول سازمان هنری اوج است که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی و نویسندگی آن را حسین حسنی و رضا خمسه به عهده دارند. سریال «سرّ دلبران» که قرار است در ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود، روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقش محوری آن است. در این سریال ۳۰۰ قسمتی، تلاش می‌شود با ترسیم فضای روابط اجتماعی یک محله، روی نقش مسجد و امام جماعت در رتق و فتق مشکلات روزمره مردم تمرکز شود.

محمد ‌کاسبی،‌ فرهاد قائمیان، اسماعیل ‌محرابی، برزو ارجمند، متین ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش‌ سلطانی و رضا توکلی از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند. کارن همایونفر آهنگساز سریال «سرّ دلبران» است.

«سرّ دلبران» دومین همکاری مشترک محمدرضا شفیعی و محمدحسین لطیفی بعد از سریال موفق «تنهایی لیلا» است. این سریال هم مانند همکاری قبلی این تهیه‌کننده و کارگردان، مضمونی اجتماعی داشته و برزو ارجمند در نقش یک روحانی ایفای نقش می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برزو ارجمند در نقش روحانی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..