تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت محصولی به نام سرفیس پرو 5 نمی‌سازد

پانوس پانای از مایکروسافت در مصاحبه‌ با CNET، ساخت محصولی به نام سرفیس پرو 5 را رد کرد.

در حال حاضر کاربران زیادی منتظر محصولات به‌روزشده‌ای از سری سرفیس هستند. در گذشته شایعاتی نیز وجود داشت مبنی بر اینکه مایکروسافت در کنفرانس خبری ۲ می از سرفیس پرو 5 و سرفیس بوک 2 رونمایی می‌کند. البته این موضوع اتفاق نیفتاد و تنها شاهد رونمایی از ویندوز 10 اس و سرفیس لپ تاپ بودیم.

بعد از اینکه مایکروسافت اعلام کرد در ۲۳ می کنفرانس خبری دیگری خواهد داشت، بار دیگر شایعات معرفی سرفیس پرو 5 قوت گرفت. حال، پانوس پانای، معاون اجرایی بخش سرفیس، نسبت به شایعات واکنش نشان داده و این شایعات را رد کرده است.

CNET از پانای پرسیده است که آیا بعد از یک سال و نیم از عرضه سرفیس پرو 4، شاهد رونمایی از نسل بعدی آن خواهیم بود یا خیر و پانای در پاسخ اعلام کرده که سرفیس پرو 4 محصولی ۵ ساله است و نباید انتظار عرضه زودهنگام نسل بعدی این دستگاه را داشته باشید.

پانای در ادامه صحبت‌هایش در مورد سرفیس پرو 5 گفته است زمانی که سرفیس پرو 5 معرفی شود، شاهد یک محصول شگفت‌انگیز خواهید بود؛ اما در حال حاضر محصولی با این نام در دست ساخت نیست.

با این حساب در رویداد ۲۳ می تنها شاهد افزوده شدن گزینه‌های بیشتر به سخت‌افزار سرفیس پرو مانند پردازنده قدرتمندتر هستیم و خبری از معرفی نسل جدید نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت محصولی به نام سرفیس پرو 5 نمی‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..