تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل 196 پرونده تخلف انتخاباتی

در یکصد و دوازدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد؛

یکصد و سیزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و دوازدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (یکشنبه) برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت ولیعصر (عج) و گرامی داشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: ان‌شاالله خداوند به توفیقات سربازان امام زمان(عج) بیافزاید و آن‌ها را در کارها موفق کند.

وی گفت: امیدواریم یک انتخابات پر شور داشته باشیم و با شرکت اکثریت واجدین شرایط باشد و برگ زرینی به اقتدار ملی بیافزاید.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: 196 پرونده در سراسر دادسراهای دستگاه قضا تشکیل شده که بیشترین تخلفات مربوط به کاندیداهای شورای شهر بوده است، همچنین در ستاد پیشگیری در مراکز و استان ها بیش از 800 مورد تذکر به افراد و ستاد انتخاباتی ارسال شده است.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه 100 تذکر مربوط به مدیران کانال های تلگرامی بود، تصریح کرد: از این تعداد 57 مورد مربوط به جریان اصول گرا و مابقی به اصلاح طلبان با می‌گردد و 18 مورد هم به دادسرا احضار شدند که در حد تذکر و پیشگری بود و از این 18 مورد، 8 مورد به اصولگرایان و 2 مورد افراد متفرقه و بقیه مربوط به حزب اصلاح طلب بود.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل 196 پرونده تخلف انتخاباتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..