تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین دوره همایش پنجره

همایش پنجره با هدف شناخت راه آینده، شنیدن تجربه‌‌ی افراد موفق و کمک به ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت برگزار می‌شود.

بیشتر ما وقتی که در مقطع دبیرستان تحصیل می‌کردیم، دورترین افقی که برای آینده خود متصور بودیم، دانشگاه و تحصیل در مقطع لیسانس بود. آن زمان خیلی به آینده بعد از دانشگاه فکر نمی‌کردیم و شاید در آن مقطع خیلی نیازی به این ژرف‌نگری نبود. اما هم اکنون که مشغول تحصیل در دانشگاه هستیم، مهم‌ترین تصمیمی که در زندگی حرفه‌ای پیش روی ماست، تصمیم سرنوشت ساز در خصوص آینده بعد از دانشگاه است. متاسفانه عدم آشنایی کافی دانشجویان با مسیرهای مختلفی که پس از مقطع کارشناسی پیش روی ما وجود دارد، باعث شده که ادامه تحصیل یک پیش فرض برای ما تلقی شود و دغدغه اصلی دانشجویان به اپلای کردن یا ادامه تحصیل در داخل کشور تبدیل شده است. در حالی که ادامه تحصیل تنها یکی از راه‌های پیش روی ماست.

همایش پنجره

همایش پنجره با هدف آشنایی دانشجویان با تنوع بالایی که در ادامه مسیر فعلی وجود دارد، برنامه‌ریزی شد. دو  سال است که دانشجویان شاخه دانشجویی ACM دانشگاه تهران با دعوت از افراد موفق در حوزه‌های مختلف مرتبط با صنعت کامپیوتر تلاش می‌کنند با معرفی راه‌ها و معیارهای مختلف تصمیم‌گیری در خصوص آینده، به دانشجویان کمک کند تا مسیر بهتری را برای آینده خود انتخاب کنند.

امسال نیز از حضور سخنران‌هایی چون مهندس نخجوانی (مدیرعامل شرکت شاتل) و مهندس شاهین طبری (رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت چارگون) و مهندس امیرآقازاده (مدیر محصول دیجی کالا) و مهندس حمیدرضا آموزگار(مدیر پروژه در فناپ) بهره‌مند خواهیم بود.

همایش پنجره متعلق به شماست. از طریق این لینک سایت همایش قابل دسترسی است و شما می‌توانید به سرویس پخش زنده‌ی مراسم دسترسی پیدا کنید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین دوره همایش پنجره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..