تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه تناقضات مخالفان توسعه اینترنت

این روزها شاهدیم، عده‌اي كه تا ديروز برای گسترش اینترنت و افزایش سرعت آن فرياد وا اسلاما سر مي‌دادند، حالا برای توسعه شبکه 3G و 4G خود را دردمند مردم نشان داده و مدعی اند که چرا سرعت اينترنت كم است!

این درحالی‌ست که هنوز از یاد نبردیم که آن واعظ معروف گسترش زیرساخت ها و افزایش سرعت اینترنت را به مثابه ایجاد فساد و فحشا در کشور نامید و وزارت ارتباطات را به صرف هزینه های بی خودی متهم کرد.

اما امروز آنها دلواپس قيمت اينترنت شده اند و در حالي‌كه در جلسات، معترض كاهش قيمت اينترنت هستند، وزير دولت تدبير و اميد را برای توسعه اينترنت به مجلس می‌برند و كارت زرد به وی می‌دهند.

امروز آنها بابت چیزی به دولت حمله می‌كنند که توسط همان با مخاطبان خود ارتباط می‌گيرند و برنامه تخریبی می ریزند.

هنوز اقدامات سازمان صدا و سیما در شکایت از کسب و کارهای نوین را از یاد نبرده ایم که البته هنوز پرونده‌های آن در دادگاه مفتوح مانده.

این شکایت ها از تولیدکنندگان محتوا و خدمات داخلی درحالی‌ست که رسانه ملی فعالیت خود را به صورت سازمان یافته شده در شبکه های اجتماعی به قول شما بیگانه دنبال می کند و روز به روز بر گسترش کار خود می افزاید.

این دلواپسان درحالی وزارت ارتباطات را به منفعل توصیف می کنند که ظاهرا نمی دانند که در دولت یازدهم بوده که شبکه انتقال کشور 11 برابر و پهنای باند داخل نزدیک به 15 برابر شده است.

چیزی حدود 27هزار روستا تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفته و هم اینک بیش از 900 شهر تحت پوشش شبکه 3G هستند و شبکه 4G نیز در نزدیک به 800 شهر و شهرستان کشور پهن شده است.

ظاهرا خبر ندارند که در دولت تدبیر و امید بود که وزارت ارتباطات در چند نوبت با چشم پوشی از درآمد چند صدمیلیارد تومانی خود باعث کاهش هزینه دسترسی به شبکه پهن باند کشور شد تا زمینه ای باشد برای رشد و توسعه تولیدکنندگان محتوا و خدمات در کشور؟!

دور از ذهن هم نیست که ندانند که با همین اقدامات بود که در سال گذشته وزارت ارتباطات توانست بیشتر از صدهزار شغل را در حوزه ICT ایجاد کند.

آیا خبر ندارند که بزرگترین مجموعه مخابراتی کشور در دولت گذشته درحالی از دولت جدا و به ظاهر خصوصی شد که امروز که همه از سهامداران آنها باخبرند، منفعت خود می برند!

با این حالا وزارت ارتباطات را متهم به کم فروشی می کنند و به آن بنگاه اقتصادی نسبت می‌دهند؟

راستی صحبت از بنگاه اقتصادی شد. روزی یکی از فارغ التحصیلان جوان کشور که چند صباحی است کسب و کار نوین و موفقی را راه اندازی کرده از یکی از مجری برنامه های رسانه ملی نقل می کرد که چطور بعد از اسم بردن از آن کسب و کار داخلی، مسوولان واحد بازرگانی با وی برخورد کرده بودند و به وی نهیب زدند که هشیار باش که در صورت تکرار باید صورتحساب چند ده میلیونی را پرداخت کند.

با همه این ها هرچه از یاد برده باشیم، خوب می دانیم که مردم بهتر می فهمند و بهتر سره را از ناسره تشخیص می دهند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه تناقضات مخالفان توسعه اینترنت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..