تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب تعطیلی 2جلسه علنی شورای شهر تهران

تصویب تعطیلی2 جلسه علنی در شورای شهربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اعضای شورای شهردر پی انتخابات دوره پنجم شورای شهر تهران  در سیصد و چهل و پنجمین جلسه غیرعلنی شورا، طرح تعطیلی دو هفته‌ای جلسه علنی شورا را در صحن شورا مطرح کردند که پس از کسب آرا از سوی اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

*تعطیلی شورای شهر تهران با شروع تبلیغات اعضا

رئیس شورای شهر تهران از تعطیلی یک هفته ای شورای شهر تهران خبر داد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تعطیلی جلسات ۳۴۶ و ۳۴۷ و ۳۴۸ شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: تعطیلی یک هفته ای شورای شهر تهران به دلیل تبلیغات اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر تهران به دلیل نزدیکی با انتخابات و شروع تبلیغات خود به این طرح تعطیلی رای مثبت دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب تعطیلی 2جلسه علنی شورای شهر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..