تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کپسول گیاهی کاهنده قنده خون رونمایی شد

کنترل قندخون کپسول داخلی برای کم کردن میزان قند خون رونمایی از کپسول کاهنده قند خون

قندخون و کنترل آن مشکل بسیاری از افرادی است که با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند. مرکز رشد فناوری سیمرغ موفق به تولید نوعی کپسول گیاهی کاهنده خون شده است. این محصول نمونه مشابه داخلی ندارد و برای اولین بار به شکل کپسول تولید شده است.

کپسول کاهنده قند خون مرکز رشد واحدهای فناوری سیمرغ با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار مازندران و رئیس پارک علم و فناوری مازندران در دانشگاه جامع علمی کاربردی کیاکلا رونمایی شد.

آذرماه سال گذشته هم هاورفن دیگر محصول مرکز رشد فناوری سیمرغ توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نمایشگاه تهران رونمایی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال شده در 17 اردیبهشت 1396 توسط با موضوع اخبار پزشکی | 3 بازدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کپسول گیاهی کاهنده قنده خون رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..