تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




23 مِی منتظر معرفی سرفیس پرو جدید باشید

23 مِی منتظر معرفی سرفیس پرو جدید باشید

این کمپانی نام آشنا در فناوری قرار است کنفرانس دیگر در شانگهای چین برگزار کند و احتمال می رود در این مراسم از تبلت سرفیس پرو 5 را رونمایی کند، به دلیل برگزاری این کنفرانس از سوی بخش سرفیس مایکروسافت معرفی این تبلت جدید و همچنین رونمایی از سرفیس بوک 2 قوت گرفته است.

آنچه در مورد سرفیس پرو گفته می شود قدرتمند بودن از نظر سخت افزاری نسبت به مدل قبلی است و احتمال می رود پردازنده Kaby Lake که دارای قدرت بسیار و مصرف اندک است بر روی آن استفاده شده باشد.

مایکروسافت حدود یک سال و نیم گذشته سرفیس پرو چهار را معرفی و عرضه کرد و تاکنون جایگزینی را برای آن به بازار فناوری معرفی نکرده است.

پانوس پانای رئیس بخش سرفیس مایکروسافت در توییتر خود به برگزاری این کنفرانس اشاره کرده است و کارشناسان این حوزه معتقدند با انتشار این پست توییتر احتمال معرفی سرفیس پرو 5 قوت گرفته است.

23 مِی منتظر معرفی سرفیس پرو جدید باشید 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «23 مِی منتظر معرفی سرفیس پرو جدید باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..