تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات جالب کیومرث پوراحمد در ستاد هنرمندان حامی روحانی در یزد

کیومرث پوراحمد در مراسم افتتاح ستاد هنرمندان حامی دکتر روحانی در یزد، اظهارات جالبی را بیان کرده است .

کیومرث پوراحمد: ما هنرمندان اهل چای و نان و پنیر هستیم!

بخشهایی از این اظهارات به شرح زیر است :

رأی به روحانی، با طعم چای شیرین!

من با افتخار به روحانی رأی می دهم اما حتی اگر فرضاً این تصمیم را نداشتم، فقط به دلیل حمایت خاتمی از روحانی، حتما به او رأی می دادم.
ما هنرمندان اهل نان و پنیر و چای هستیم که در دولت نهم و دهم، این را هم از ما گرفتند و از طبقه متوسط با رفاه نسبی به سطح ضعیف رسیدیم.
و این به دلیل سیاست های نابخردانه ای بود که نفت را سر سفره می خواست و نتیجه اش تورم هولناک در کشور بود. از ابتدایی ترین نیاز های مردم، افزایش نجومی داشت و در ابتدای دولت تدبیر و امید، که خزانه خالی و دولت ورشکسته و ویرانه را تحویل گرفت، اما قیمت ها ثابت ماند!

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemacinema.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات جالب کیومرث پوراحمد در ستاد هنرمندان حامی روحانی در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..