تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناگفته‌های حداد عادل از دلايل كناره‌گيری در انتخابات رياست جمهوری ٩٢ + فیلم

ناگفته‌های حداد عادل از دلايل كناره‌گيری در انتخابات رياست جمهوری ٩٢به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ در يازدهمين قسمت ویژه برنامه انتخاباتی «تا پاستور» که امروز ساعت ١٦:١٥ و تكرار ٢٣:٤٥ روی آنتن می‌رود، دكتر حداد عادل پیرامون بحث انتخابات، نقش رسانه ملی در انتخابات، وظايف رئيس جمهور منتخب بعد از رفتن به پاستور، رعایت اخلاق در انتخابات و ضرورت تخريب نكردن نامزدها در مناظره‌ها به گفتگو می‌پردازد.

دکتر غلامعلی حداد عادل با شعار تقوا و تدبیر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نامزد شد و صلاحیت او از سوی شورای نگهبان تأیید شد؛ اما در ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ و چهار روز پیش از انتخابات به نفع اصول‌گرایان از نامزدی کناره‌گیری کرد.


برنامه تا پاستور به تهیه کنندگی مجید خواجه‌نژاد کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که با ساختاری جدید میزبان رجال سیاسی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناگفته‌های حداد عادل از دلايل كناره‌گيری در انتخابات رياست جمهوری ٩٢ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..