تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود کتابچه الکترونیک بیانات رهبر انقلاب پیرامون انتخابات

دانلود کتابچه الکترونیک بیانات رهبر انقلاب پیرامون انتخاباتبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هم‌زمان با ایام انتخابات دوازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری، پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب، گزیده‌ای از مهم‌ترین بیانات و توصیه‌های ایشان درباره‌ی انتخابات ریاست جمهوری را در قالب کتابچه‌ی الکترونیک منتشر کرد.
 
این کتابچه‌ی انتخاباتی در پانزده بخش ضمن پرداختن به مهم‌ترین موضوعات و مسائل درباره‌ی انتخابات از منظر رهبر انقلاب اسلامی، برخی شاخص‌های کاربردی و مصداقی مورد استفاده‌ی رأی‌دهندگان همچون «وظایف مردم، رسانه‌ها و دستگاه‌های مختلف در انتخابات»، «ویژگی‌های نامزد اصلح»، «تاکتیک‌های دشمن در انتخابات» و «نقاط قوت و ضعف دولت‌های هفتم تا یازدهم» را بر اساس بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اختیار خوانندگان گرامی قرار داده است.

علاقه‌مندان می‌توانند کتابچه‌ی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را با حجم حدود ۸ مگابایت، در پایین دریافت کنند.

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود مقتل نفس المهموم

حجم فایل پی دی اف : 8 مگابایت

نوع فایل: PDF


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود کتابچه الکترونیک بیانات رهبر انقلاب پیرامون انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..