تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هک شدن ایمیل‌های کمپین ماکرون، کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه توسط روس‌ها

هک شدن ایمیل‌های کمپین ماکرون، کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه توسط روس‌ها

فناوری اطلاعات > اینترنت - چند روز قبل از برگزاری راند دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بیش از 9 گیگ ایمیل از کمپین انتخاباتی ماکرون در سایت pastebin آپلود شد تا بتواند انتخابات را به نفع لوپن دست راستی تمام کند.

به گزارش خبرآنلاین، این حرکت درست شبیه عملیات خرابکاری علیه کلینتون توسط روسها است که نتایج انتخابات آمریکا را به نفع ترامپ تغییر داد. جالب اینجاست ویکی لیکس پیش‌دستی کرده و علاقمندی خود برای انتشار اسناد مذکور را اعلام کرده است.

رویترز نوشته است هکری به نام EMLEAKS این کار را کرده است و مدیران انتخاباتی ماکرون نیز ایمیل‌ها را جعلی و تقلبی خوانده‌اند که باهدف تغییر سرنوشت انتخابات منتشرشده است.

طبق قانون انتخابات تبلیغات از سوی رسانه‌ها ممنوع شده و مدیران انتخابات هشدار جدی به رسانه‌ها داده‌اند که نوشتن از محتویات ایمیل‌های لورفته، غیرقانونی خواهد بود تا بدین ترتیب مانع از تغییر احتمالی نتایج انتخابات شوند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هک شدن ایمیل‌های کمپین ماکرون، کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه توسط روس‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..