تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش برای آبی پوشان/ التعاون امیدوار به بازگشت مصدومان

به گزارش افکارنیوز،

تمرین شب گذشته (شنبه) تیم التعاون عربستان حریف هفته پایانی استقلال تهران در گروه A لیگ قهرمانان در حالی برگزار شد که 4 بازیکن مصدوم همچنان تحت تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند. سان مارتین، محمد سبعان، ابراهیم الزبیدی و احمد الزین مصدوم‌های تیم التعاون عربستان هستند اما کادر فنی امیدوار به بهره‌مندی از آنها در بازی برابر استقلال تهران است. نایف موسی نیز این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است.

همچنین جهاد حسین، بازیکن تیم التعاون عربستان درباره بازی برابر استقلال تهران گفت: ما به دنبال پیروزی در این بازی هستیم تا صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنیم. بازیکنان تیم التعاون حتی اگر شانسی برای صعود هم نداشته باشند مصمم و مشتاق به ارائه یک بازی رقابتی هستند.

تیم‌های التعاون عربستان و استقلال تهران ساعت 20:20 دقیقه سه‌شنبه هفته جاری در قطر به مصاف هم می‌روند. در  جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های الاهلی امارات و استقلال تهران با امتیاز مشابه 8 در رده‌های اول و دوم قرار دارند. تیم‌های 5 امتیازی التعاون و لوکوموتیو تاشکند رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش برای آبی پوشان/ التعاون امیدوار به بازگشت مصدومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..