تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه داعش برای نمایشگاه تسلحیات نظامی در آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

نمایشگاه‌های تسلحیات نظامی در آمریکا، به تهدیدی جدی برای امنیت این کشور تبدیل شده است.

گروه تروریستی تکفیری داعش از هواداران خود در ایالات متحده آمریکا خواست تا با حضور در نمایشگاه‌های متعدّد تسلیحات نظامی، تا حد امکان اسلحه و مهمات نظامی خریداری کنند.

مجله «الرومیة» یکی از مجلات تبلیغاتی داعش در سرمقاله‌ای با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بسیار زیاد اسلحه و تسلیحات نظامی در آمریکا و نیز قوانین مالکیت اسلحه گرم در این کشور، از هواداران خود دعوت کرد تا حد امکان از فرصت این قانون استفاده کرده و اسلحه گرم خریداری نمایند تا در عملیات تروریستی مورد استفاده قرار دهند.

گفتنی است آمریکا آسان‌ترین قوانین را در مورد مالکیت و استفاده از سلاح گرم دارد. اگرچه برخی ایالات این کشور، قوانین مالکیت اسلحه را مورد بازبینی قرار داده‌اند ولی اغلب ایالات این کشور، از قانون خرید آزادانه و بدون محدودیت اسلحه گرم تبعیت می کنند.

حامیان دیدگاه کنترل و محدودیت قوانین اسلحه جنگی در آمریکا، با اشاره به اینکه در زمان برگزاری نمایشگاه‌های نظامی و تسلیحاتی، بسیاری از قوانین از جمله مشاهده کارت شناسایی خریداران و نیز گواهینامه تیراندازی افراد، چک نمی‌شود و نیز حضور دلالان زیرزمینی فروش اسلحه گرم، خواهان تجدید‌نظر در این قانون هستند ولی بسیاری از کارخانجات بزرگ تولید اسلحه در آمریکا، مانع هرگونه تغییری در این قانون می‌باشند.

شایان ذکر است سالانه بیش از ۵۰۰۰ هزار نمایشگاه فروش اسلحه در آمریکا برگزار می‌شود و اکنون داعش این فرصت را مغتنم شمرده و حامیان خود را به خرید سلاح گرم ترغیب می‌نماید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه داعش برای نمایشگاه تسلحیات نظامی در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..