تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال و سپاهان به دنبال جذب این دروازه بان ملی پوش

به گزارش افکارنیوز،

لیگ برتر فوتبال کشورمان به اتمام رسید و حالا اخبار پیرامون نقل‌وانتقالات بازیکنان و مربیان می‌چرخد.

محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی به مدت 2 فصل در تیم تبریزی به عنوان «بازیکن سرباز» مشغول بازی بود و حالا خدمت سربازی این بازیکن به اتمام رسیده است.

شنیده می‌شود این دروازه‌بان ملی‌پوش از 2 تیم لیگ برتری پیشنهادهای خوبی دارد. تیم‌های استقلال و سپاهان 2 تیمی هستند که برای جذب او تلاش می‌کنند.

البته تراکتورسازی به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی سابق خود از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات لیگ برتر منع شده است. با این حال مسئولان تراکتورسازی کار سختی برای تمدید قرارداد ستاره‌های خود دارند.

شنیده می‌شود پیشنهاد اصفهانی‌ها به این دروازه‌بان، 2 ساله و با مبلغی نجومی است. این در حالی است که مسئولان باشگاه سپاهان، قرارداد لی اولیویرا، دروازه‌بان برزیلی خود را تمدید کرده‌اند. از سوی دیگر استقلال سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی را دارد و بعید به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان قصد جذب دروازه‌بان جدید داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال و سپاهان به دنبال جذب این دروازه بان ملی پوش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..