تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توهم امارات برای تامین آب شیرین +تصاویر

توهم امارات برای تامین آب شیرین +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بحران کم آبی توجه بسیاری از کشورهای جهان را به خود جلب کرده است. در این میان مسئولین کشورهای مختلف برنامه‌های ویژه‌ای را برای نگهداری از منابع آب شیرین جهان اتخاذ کرده‌اند. شبه‌جریزه عربستان نیز به دلیل موقعیت جغریافیایی کویری خود تهدید کم ‌آبی را بیشتر از دیگر کشورها حس می‌کند.

مسئولین امارات متحده عربی قصد دارند تا با انتقال 2کوه یخ از قطب جنوب به خلیج فارس بتوانند بحران کم آبی را کنترل کنند. گفته می‌شود هر کوه یخ می‌تواند آب شرب یک میلیون نفر را برای 5 سال تامین کند.

 توهم امارات برای تامین آب شیرین +تصاویر توهم امارات برای تامین آب شیرین +تصاویر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توهم امارات برای تامین آب شیرین +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..