به این ترتیب اپل از چهارم شرکت پر فروش محصولات پوشیدنی اکنون به صدر این فهرست صعود کرده استاز سوی دیگر فروش محصولات فیت بیت با کاهش ۳۶ درصدی همراه بوده و از ۴. ۵ میلیون دستگاه اکنون به ۲. ۹ میلیون رسیده است.
این کاهش چمشگیر موجب شده که سهم فیت بیت از بازار جهانی پوشیدنیها از ۲۴. ۷ درصد به ۱۳. ۲ درصد سقوط کند و جایگاه این شرکت از صدر جدول به رتبه سوم نزول کند. جایگاه دومین شرکت پر فروش محصولات پوشیدنی به شیائومی تعلق دارد، دستبند ارزان قیمت Mi Band این شرکت به تنهایی ۱۵. ۵ درصد از کل بازار محصولات پوشیدنی در اولین سه ماهه سال جاری میلادی را تشکیل میدهد.
پوشیدنیهای شیائومی قابلیتهای محدودی دارند، اما مزیت رقابتی اصلی آنها قیمت پایین است. شیائومی در این بازه زمانی ۳. ۴ میلیون پوشیدنی فروخته است، که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته با کاهش ۱۰. ۵ درصدی همراه بوده است.
نتایج این تحقیق نشان میدهد که نسل دوم اپل واچ فروش خوبی در ایالات متحده و بریتانیا داشته است که این فروش خوب نتیجه طراحی ظاهری زیبا و سیاستهای بازاریابی اپل بوده است.انتهای پیام/