تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصص موردنیاز شورای شهر برای ليست اصلاحات

کد خبر: ۵۲۶۷۶۵

۳۲  بازدید

دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: تخصص‌های مورد نیاز شورای شهر تهران براي كانديداي نهايي ليست اصلاحات اعلام شد

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: تخصص‌های مورد نیاز شورای شهر تهران براي كانديداي نهايي ليست اصلاحات اعلام شد

در جلسه عصر امروز هیات رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان ،تخصص‌های متناسب با وظایف و نیاز شورای شهر تهران، بررسی و مشخص شد.


ژاله فرامرزیان ضمن اعلام این خبر درباره تخصص‌های مورد نیاز شورای شهر اظهار كرد:تخصص‌های احصا شده در جلسه هیات رئیسه شامل :1- معماری و شهرسازی2-متخصصین امور مدیریت شهری3-محیط زیست،عمران و حمل و نقل و زلزله4-امور اجتماعی5-امور فرهنگی و آموزشی6-امور حقوقی7-مالی ،بودجه و اقتصاد8-بهداشت عمومی 9-خدمات پیشرفته و شهر هوشمند است.


دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: در این جلسه مقرر شد چند برابر نامزدهای محترم که امتیازات لازم را در این تخصص‌ها بدست آورده‌اند مورد بررسی قرار گیرد و لیستی متشکل از 42 نفر از این متخصصین جهت طرح و تصمیم نهایی در شورای عالی ارائه شود.


وی خاطرنشان كرد: چنانچه قبلاً در شورای عالی مصوب شده بود 50 درصد از این لیست به زنان و جوانان اختصاص دارد.


فرامرزیان همچنین با اشاره به لیست‌های ارائه شده در شبکه‌های مجازی گفت:چنانچه قبلاً به استحضار مردم شریف تهران رسیده است شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با رویکرد تخصصی و طراحی مدیریت متخصصانه برای شهر تهران جهت اجرای برنامه‌های ارائه شده بر اساس شاخص‌هایی که تعیین کرده از بین نامزدهای متقاضی حضور در لیست اصلاح‌طلبان اقدام به انتخاب نموده و به صورت شفاف کلیه مراحل انجام این روند را به اطلاع مردم از طریق سایت و کانال رسمی شورا می‌رساند و به همین جهت لیست‌های اعلام ناشی گمانه زنی‌های رسانه‌ای است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصص موردنیاز شورای شهر برای ليست اصلاحات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..