تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ستاره دنباله دار» ویژه انتخابات ۹۶ در شبکه چهار

«ستاره دنباله دار» ویژه انتخابات ۹۶ در شبکه چهار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی «ستاره دنباله دار» به تهیه کنندگی رضا عبادی در 15 قسمت 30 دقیقه ای به موضوع انتخابات ریاست جمهوری می پردازد.

رضا عبادی تهیه کننده برنامه «ستاره دنباله دار» در گفتگویی دربراه جزئیات این برنامه گفت: «برنامه تلویزیونی «ستاره دنباله دار» در 15 قسمت 30 دقیقه ای با اجرای حسن صحت در قالب ترکیبی  تدارک دیده شده است که شامل بخش های مختلفی می باشد.»

عبادی افزود: «در بخش استودیو با توجه به اینکه شبکه 4 شبکه فرهیختگان و نخبگان می باشد، سعی شده بیشتر در حوزه تبیین و کارشناسی امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ورود کرده و با نخبگان و کارشناسان این حوزه ها در سطح مدیران ارشد کشور گفتگو شود. از سوی دیگر  جهت حداقلی فاصله بین رسانه و جامعه در امر رسالت رسانه ای، به گونه ای در طراحی و تولید برنامه سعی شده است تا این تعامل حفظ شود، بدین منظور دو آیتم میهمانی خانواده و گشتی در شهر طراحی شده که در میهمانی خانواده، ستاره دنباله دار به منزل نمایندگان مجلس در دوره های مختلف، اساتید دانشگاه و مدیران کشور رفته و با نگاه به اینکه خانواده نماد کوچک یک جامعه کامل می باشد به موضوعات محوری برنامه پرداخته می شود.»

او ادامه داد: «از جمله مهمانان برنامه می توان به دكتر فلاحت پيشه نماينده مجلس، مره صدق نماينده مجلس، دكتر غلامرضا حيدري نماينده مجلس، دكتر وكيلي نماينده مجلس، دكتر راشدي نماينده سابق مجلس، خانم دكتر رفعت ببات نماينده سابق مجلس، دكتر نامي وزير سابق، دكتر علي احمدي وزير سابق، خانم دكتر بني اسدي كارشناس علوم سياسی، دكتر غضنفري وزير سابق، دكتر افقهي كارشنا مسايل سياسي بين الملل، دكتر سليمي استاد دانشگاه، دكتر حسين پور سفير سابق، دكتر يوسفي نماينده سابق اشاره کرد.»

عبادی اضافه کرد: «در ادامه برنامه، در آیتم گشتی در شهر دوربین برنامه در سطح شهر میان مردم رفته و صدای مردم را به گوش مسئولین و کاندیداها می رساند. همچنین باتوجه به این رسالت فرهنگی که به عنوان برنامه ساز برعهده داریم ، تعدادی فیلم کوتاه با هدف انتقال پیامهای کوتاه در جهت ترویج جامعه به انجام امور مثبت اخلاقی در فواصل برنامه ستاره دنباله دار پخش خواهد شد. »

«ستاره دنباله دار» ویژه انتخابات ریاست جمهوری 96 محصول گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است و به تهیه کنندگی رضا عبادی از امشب به مدت 15 شب ساعت 23:00 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ستاره دنباله دار» ویژه انتخابات ۹۶ در شبکه چهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..