تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه نان اسفناج با نمک دریایی

کد خبر: ۵۱۰۴۲۷

۲۸۶۲  بازدید

اگر قند خونتان بالاست و یا کم خونی دارید، نان اسفناج برای شما عالی است. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم.

ماهنامه سرآشپز - سمیه دیندار: اگر قند خونتان بالاست و یا کم خونی دارید، نان اسفناج برای شما عالی است. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم.
 

مواد مورد نیاز:

آرد: 1.5 پیمانه آرد گندم: 1.5 پیمانه شیرسویا: 1 پیمانه اسفناج: 125 گرم بیکینگ پودر: سه چهام ق چ نمک دریا: 1 ق چ سرکه سیب: 4 ق چ جوش شیرین: 1 ق چ دانه آفتابگردان: به میزان لازم
 نان اسفناج

روش پخت:

1.    آرد سفید، آرد گندم، جوش شیرین، بیکینگ پودر و نمک را داخل کاسه ای ریخته و با استفاده از قاشقی مخلوط کنید.

2.    شیرسویا را همراه با سرکه و اسفناج داخل دستگاه غذاساز ریخته تا صاف و یکدست شود.

3.    با استفاده از قاشقی مخلوط آرد را به مخلوط اسفناج افزوده و با لیسک مخلوط کنید.

4.    خمیر را به سه قسمت تقسیم کرده، سپس آن را داخل سینی فر که از قبل با کاغذ روغنی پوشیده شده، با فاصله قرار داده و به وسیله چاقویی روی هر کدام از آن ها یک برش بعلاوه (+) به چندان عمیق بزنید.

5.    به وسیله قلم مویی مخلوط یک دوم پیمانه شیر و 1 قاشق سوپخوری آرد را روی خمیر بمالید تا کمی مرطوب شود. بعد دانه آفتابگردان و زیره را روی آن بپاشید.

6.    سینی را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 35 دقیقه قرار دهید تا پخته و ترد شوند.

7.    نان را از فر خارج کرده و داخل توری سیمی قرار داده تا خنک شود. سپسس با کره گیاهی نوش جان کرده و از آن لذت ببرید (این نان فاقد هرگونه چربی است و می توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید).




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه نان اسفناج با نمک دریایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..