تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان جشن بازیگر خانه تئاتر معرفی شدند/ قطعه‌های زمین هدیه این دوره

برگزیدگان جشن بازیگر خانه تئاتر معرفی شدند/ قطعه‌های زمین هدیه این دوره

چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد و ۳ بازیگر زن، ۳ بازیگر مرد، ۲ گروه بازیگری و یک بازیگر استعداد جوان به عنوان برگزیدگان این دوره از جشن معرفی شدند.

در بخش بازیگر زن با حضور ثریا قاسمی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر به مهشاد مخبری بازیگر «بانوی گم شده»، ریحانه سلامت بازیگر «سه خواهر و دیگران» و «اکتبر ۱۹۴۲» و پانته آ پناهی ها بازیگر «نامه عاشقانه از خاورمیانه» اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد نیز با حضور محمود دولت آبادی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر به علیرضا کی منش بازیگر «رویای یک شب نیمه تابستان»، افشین هاشمی بازیگر «سه خواهر و دیگران» و کاظم سیاحی بازیگر «هاروی» و «صور اسرافیل» اهدا شد.

در بخش استعداد جوان نیز با حضور شمس لنگرودی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر به مرجان زارعی بازیگر «دوشیزگان باغ لیمو» اهدا شد.

همچنین با حضور اکبر زنجانپور از گروه بازیگران نمایش های «خانه ابری» به کارگردانی مشترک سیامک احصایی و حمید پورآذری و «شلتر» به کارگردانی امین میری قدردانی شد.

در بخش دیگری از این مراسم نیز با حضور اصغر همت از مدیران شهری کرمانشاه و با حضور بهزاد فراهانی از اعضای گروه خانه تئاتر کاشان قدردانی شد.

همچنین تجلیل از یحیی دیوانی گرگانی از گلستان، علی باسره از ایلام، فردوسی کاویانی و آذر فخر از بازیگران با سابقه تئاتر ایران نیز از بخش های دیگر این مراسم بود.

حامی خصوصی چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر نیز اعلام کرد که همچون دوره گذشته، به برگزیدگان، تقدیر شدگان و داوران جشن یک قطعه زمین اهدا می شود.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان جشن بازیگر خانه تئاتر معرفی شدند/ قطعه‌های زمین هدیه این دوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..