تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر

ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از عصر کهن تاکنون بشر با ساخت مجسمه‌های بزرگ علاقه‌ی خود را به تندیس‌گری نشان داده است. این بار چین مجسمه های غول پیکری را ساخته و در معرض دید کاربران قرار داده است. ساخت مجسمه های غول پیکر در چین یکی از مظاهر اصلی معماری این کشور به شمار می رود و طراحی و ساخت مجسمه های بسیار بزرگ در چین از گذشته ها مورد توجه بوده است. در سال 2016 چین یک رکورد جالب ثبت کرد. این کشور تنها در عرض این یک سال ۸۰ آسمانخراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر ساخت.

اما چیزی که شاید از این رکورد هم جالب‌تر باشد، این است که تب ساخت مجسمه‌های غول‌آسا این کشور را فراگرفته و در عرض ۱۰ سال گذشته، مجسمه‌های بسیار بزرگ و جالبی در گوشه گوشه این کشور ساخته شده‌اند یا در حال ساخت هستند. هم چهره‌های مذهبی باستانی و هم مردان سیاسی معاصر مثل مائو، سوژه این مجسمه‌ها بوده‌اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا از دیدن این مجسمه های غول آسای بی نظیر لذت ببرید.

ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر
ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر
ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر
ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت مجسمه های غول آسا در چین +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..