تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 لینک جذاب از بهترین استیکرهای تلگرام

برای دریافت استیکرهای جذاب تلگرام لینک های این خبر را از دست ندهید.

10 لینک جذاب از بهترین استیکرهای تلگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلگرام با ورودش به ایران تقریبا استفاده از تمامی شبکه های اجتماعی را محدود کرد، آنچه تلگرام با طراحی ساده و کاربردی برای کاربران داشت توانست در کمترین زمان بیش از 80 درصد کاربران شبکه های اجتماعی در ایران را به سمت خود جذب کند.

در کنار قابلیت هایی که شبکه های اجتماعی برای کاربران خود فراهم می آورند، استفاده از استیکر به دلیل طراحی متفاوت و رساندن منظور به ترکیب و رنگ بندی خاص طرفداران بسیاری دارد و علاوه بر استیکرهای پیش فرض بسیاری از افراد با روشی ساده دست به ساخت استیکرهای مورد علاقه شان می زنند.

اما استیکرهای رسمی تلگرام نیز خود می تواند بسیار کارآمد باشد، در ادامه بهترین استیکرهای رسمی تلگرام را می توانید از لینک های زیر دریافت کنید.

بر روی لینک های زیر کلیک راست کنید تا در تب جدید این استیکرها را ببینید.

http://t.me/addstickers/SarcasticPolarBear http://t.me/addstickers/DragonBoy

http://t.me/addstickers/StaySpooky 

http://t.me/addstickers/GeekGoose 

 http://t.me/addstickers/PugFord

 http://t.me/addstickers/Loxodontus

 http://t.me/addstickers/MrHedgehog

 http://t.me/addstickers/ChaChaplin

 http://t.me/addstickers/AlienGuy

 http://t.me/addstickers/LoveBirdsLife

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 لینک جذاب از بهترین استیکرهای تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..