تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاحیه فیلم «نهنگ عنبر٢ سلکشن رویا» باحضور رضا عطاران و مهناز افشار

افتتاحیه فیلم «نهنگ عنبر٢ سلکشن رویا» باحضور رضا عطاران و مهناز افشار

فرهنگ > سینما - بازیگران فیلم «نهنگ عنبر٢ سلکشن رویا» ساعت ١٠ صبح چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت به پردیس سینمایی کورش می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با آغاز اکران فیلم «نهنگ عنبر۲ سلکشن رویا» کارگردان و بازیگران اصلی فیلم ساعت ۱۰ صبح در بزرگترين پرديس سينمايی كشور در سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۱:۱۰، ۱۲:۱۵، ۱۳:۰۰ و ۱۴:۰۰ حضور پيدا كرده و با علاقه‌مندان دیدار خواهند کرد.

اين فيلم به كارگردانی و تهيه‎كنندگی سامان مقدم ادامه‌ مستقیمی برای فیلم «نهنگ عنبر» است که دو سال پیش اکران شد. آن فیلم هفت و نیم میلیارد تومان فروش کرد.

در «نهنگ عنبر 2»، رضا عطاران و مهناز افشار بازیگران اصلی هستند و علي قربان‌زاده، ويشكا آسايش، حسان نواب‌صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان‌زاده نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. پخش اين فيلم را فيلميران برعهده دارد.

پرديس سينمايي كورش، فروردين ٩٦ با شكستن ركوردهای فروش روزانه، بيشترين تعداد مخاطب روزانه و تعداد سانس‌های فوق العاده را به دست آورد.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاحیه فیلم «نهنگ عنبر٢ سلکشن رویا» باحضور رضا عطاران و مهناز افشار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..