تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده عراقی: داعش آخرین نفس‌هایش را می‌کشد

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراقی گفت: گروه تروریستی داعش در حالت احتضار قرار دارد و آخرین نفس هایش را می کشد. 

رسول افزود: بخش زیادی از محله های غربی موصل باقی نمانده است و ان شاء الله به زودی خبرهای خوش پیروزی‌ها منتشر خواهد شد تا باقی مانده ساحل غربی موصل به طور کامل پاکسازی شود. 

ولید خلیفه مجید، جانشین فرمانده لشکر نهم ارتش عراق هم تأکید کرد هدف از عملیات گسترده در بخش غربی موصل، محاصره داعش در این منطقه و پایان دادن به حضور آن در این منطقه است. 

مجید افزود: لشکر نهم ارتش، لشکر واکنش سریع سازمان مبارزه با تروریسم و لشکر پانزدهم از محورهای مختلف در این عملیات مشارکت دارند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده عراقی: داعش آخرین نفس‌هایش را می‌کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..