تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک بی ام و به کارکنان خود در بخش خودروهای الکتریکی

کمپانی BMW برای عقب نماندن از کورس رقابت در بازار خودروهای برقی برنامه‌های ویژه‌ی دارد.

بی‌ام‌و در حال استفاده از تاکتیک‌های شوک‌دهنده به کارکنان خود، به‌منظور ایجاد دلهره و انگیزه در آن‌ها است تا پیامدهای عقب ماندن این برند از دیگر خودروسازان در زمینه‌ی پیشرانه‌های الکتریکی را درک کنند.

بلومبرگ گزارش می‌دهد که اخیراً در کمپانی بی‌ام‌و در مونیخ، کارکنان با خط مشی جدیدی مواجه هستند که پیشرفت‌های برندهای مرسدس بنز، پورشه، جگوار و تسلا در بخش وسایل نقلیه الکتریکی را اطلاع‌رسانی می‌کند. بی‌ام‌و در تلاش است تا ترس عقب ماندن از کورس رقابت را به کارمندان خود القا کند. این کمپانی رسما  اعلام کرده است: «ما در میان یک جنگ الکتریکی هستیم و این امر باید خیلی جدی گرفته شود.»

کمپانی بی‌ام‌و در سه‌ماهه‌ی گذشته،  ۱۴ هزار نفر از مهندسان، مدیران کارخانه و بازاریاب‌های خود را به دوره‌های آموزشی مخصوصی فرستاده است که اهمیت پیشرانه‌های الکتریکی، باتری‌ها، مزیت‌های استفاده از خودروهای اشتراکی و سنسورهای مدرن را درک کنند.

همه‌ی این فعالیت‌ها توسط هارولد کروگر، مدیرعامل بی‌ام‌و به‌منظور کمک به آینده‌ی این کمپانی و ماندن آن‌ها در کورس رقابت توسعه‌ی مدل‌های جذاب‌تر و پیشرفته‌تر از لحاظ فناوری شکل گرفته است. ولفگانگ اوبر از شرکت بی‌ام‌و می‌گوید: «یا این تغییرات بدون ما به وقوع می‌پیوندند و یا ما نیز جزئی از این تغییر  خواهیم بود.»

در سال ۲۰۱۳ کمپانی بی‌ام‌و با معرفی هاچ‌بک i3 نشان داد که در این راه قدم‌هایی برداشته است و یک سال بعد از آن خودروی اسپرت i8 تولید شد. اگرچه بعد از آن بی‌ام‌و در توسعه‌ی رنج مدل‌های الکتریکی‌اش در مقایسه با رقبا عقب ماند؛ اما در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰ دو مدل جدید از خودروهای الکتریکی خود معرفی کند.

خودروهای الکتریکی بی ام و



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک بی ام و به کارکنان خود در بخش خودروهای الکتریکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..