تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر جوانی که با 1500 رتیل زندگی می‌کند/فیلم(18+)

یک دختر جوان اندونزیایی به نام مینگ کو، در خانه‌اش با 1500 رتیل زندگی می‌کند. این دختر از سال 2010 اقدام به جمع‌آوری رتیل کرده و تعداد آنها را در این هفت سال به 1500 رسانده است. او می‌گوید ابتدا برای سرگرمی این کار را می‌کردم اما کم کم علاقه‌مند شده است. علاقه او از زمانی آغاز شد که در حیات خانه یک رتیل رنگی کوچک دید و از آن عکس گرفت. او حتی سایتی با نام دوستداران رتیل راه‌اندازی کرده و تصاویر و اطلاعات مربوط به رتیل‌هایش را در آن قرار می‌دهد.

این دختر جوان می‌گوید نگهداری از این تعداد رتیل سختی‌های خودش را دارد. او باید تمام وقتش را به آنها اختصاص دهد و وقت زیادی برای خودش باقی نمی‌ماند. حتی چند بار او را نیش زده‌اند. گذشته از اینها هزینه نگهداری از رتیل‌ها نیز بالاست. او در این 7 سال بیش از 55 هزار دلار برای آنها هزینه کرده است. اما با وجود این سختی‌ها علاقه زیاد او به رتیل‌ها باعث شده همچنان به این کار ادامه دهد. 

 

زندگی دختر جوان با 1500 رتیل +فیلم  زندگی دختر جوان با 1500 رتیل +فیلم 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر جوانی که با 1500 رتیل زندگی می‌کند/فیلم(18+)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..