تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صف 90 هزار تایی درخواست کنندگان کمک هزینه ازدواج صفر شد

فتاح در نشست مدیران روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد مطرح کرد؛

صف 90 هزار تایی درخواست کنندگان کمک هزینه ازدواج صفر شدبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در نشست مدیران روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد بر ضرورت حساسیت بیشتر امدادگران  در رسیدگی  به وضعیت مددجویان  و تحقق برنامه های کمیته امداد در سال 95 تاکید کرد ،گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته علی رغم رکود،  تمامی برنامه های کمیته امداد برای رسیدگی به امور محرومان و مددجویان تحت حمایت با همراهی مردم و همکاری قوای سه گانه محقق شد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه به منظور چابک سازی و کاهش هزینه های کمیته امداد در  سال ۹۵ اقدامات متعددی انجام شده است،اظهار کرد: علی رغم کاهش نیروی انسانی  به لطف خدا شاهد بروز هیچ مشکلی برای امداد رسانی به مددجویان نبوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه ما در مورد هزینه کرد بیت المال با هیچ شخصی تعارف نداریم؛ تصریح کرد: شرعا و عرفا  حق نداریم سهم و مال  مددجو را  به شخصی دیگری بدهیم، بهتر است در چنین مواردی تعارف را کنار بگذاریم و نسبت به هزینه کرد کمک های مردمی دقت لازم را داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد در ادامه به جذب بودجه یک هزار میلیارد تومانی توسط کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان اشاره و مطرح کرد: بر اساس مصوبه مجلس بودجه اشتغال زایی مددجویان از طرق تسهیلات بانکی به دو هزار و ۱۰۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

فتاح با اشاره به اینکه کمیته امداد در میان دیگر نهادها رتبه دوم جذب بودجه در کشور  را به خود اختصاص داده است، مطرح کرد:کمیته امداد با همراهی مجلس و بانک ها موفق شد طی سال گذشته ۱۰۰ درصد بودجه اختصاص داده شده را برای رفع محرومیت در کشور جذب کند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه طی سال گذشته کمک های مردمی۲۷درصد رشد داشته است، افزود: با کمک خیران و همراهی سازمان ها و نهاد های اجرایی صف درخواست کمک هزینه ازدواج ۹۰هزار تایی مددجویان نیز به  صفر رسیده است.

فتاح گفت: هریک از ما در انتخابات نظری مستقل از یکدیگر داریم که این نظرات نباید در کمیته امداد مطرح شود و  تحت هیچ شرایطی مددجویان و رسیدگی به امور آنان را تحت تاثیر قرار دهد، در انتخابات چه ریاست جمهوری و چه شوراها باید حفاظت کنید تا هیچ صدمه ای در رسیدگی به امور مددجویان وارد نشود و شرایط آنان تحت تاثیر قرار نگیرد؛ خطای هر امدادگر هرچند کوچک در مورد مددجو نابخشودنی است.

فتاح با تاکید بر رصد اتفاقات موجود حول محور نیازمندان گفت: حساسیت ها نسبت به امور مددجویان در تمامی مواقع زیاد است به همین جهت مسئولان مربوطه باید با دقت و توجه بیشتری از حریم مددجویان و کمیته امداد پاسداری کنند تا مشکلی برای رفع محرومیت در کشور به وجود نیاید.

فتاح در پایان  با تاکید بر اینکه افزایش مستمری مددجویان که طی ماه گذشته عملیاتی شد، یکی از اهداف کمیته امداد برای رفع فقر در کشور محسوب می شود، اظهار کرد:  از آنجایی که رویکرد کمیته امداد تواندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان است، واریز این مبالغ  باید با هدف مندی و مدیریت بهتری انجام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صف 90 هزار تایی درخواست کنندگان کمک هزینه ازدواج صفر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..