تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتصاب غذای اسرای فلسطینی وارد بیستمین روز شد

به گزارش افکارنیوز،

 اسرای فلسطینی ضمن پافشاری بر ادامه نبرد "آزادی و کرامت" در زندان های رژیم صهیونیستی، تحقق شماری از مطالبات اساسی را از اداره زندان های رژیم صهیونیستی خواستارشدند. پایان دادن به اموری چون، بازداشت اداری، زندان انفرادی، جلوگیری از ملاقات با خانواده ها، سهل انگاری در امور درمانی و ... از خواسته های اساسی زندانیان فلسطینی است.

درهمین حال، اداره زندان های رژیم اشغالگر قدس همچنان به تشدید و اجرای اقدامات سرکوبگرانه علیه اعتصاب کنندگان ادامه می دهد تا جاییکه روز گذشته چندین اسیر را که به جمع اعتصاب کنندگان پیوسته بودند، به زندان "اوهلیکدار" و شماری دیگر را به زندان "ریمون" منتقل کردند.

از سویی پنج اسیر فلسطینی دیگر در زندان "عوفر" پیوستن خود را به اعتصاب کنندگان اعلام کردند. پیشتر نیز 21 اسیر فلسطینی دربند در زندان صهیونیستی "عوفر" به جمع اعتصاب کنندگان پیوسته بودند.

تظاهرات و اعلام هبستگی با اعتصاب کنندگان فلسطینی در شهرهای مختلف فلسطین و دیگر نقاط جهان همچنان ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتصاب غذای اسرای فلسطینی وارد بیستمین روز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..