تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با حضور مديرعامل بانك برگزار شد

تجليل از بانكداران برتر مديريت آذربايجان شرقي

مدير عامل بانک در حاشيه اولين گردهمايي مديران ارشد بانک که به ميزباني آذربايجان شرقي برگزار شد، با حضور در ۴شعبه موفق اين استان، از روساي اين شعب که جزو يکصد بانکدار برتر کشور شناخته شده بودند، تجليل کرد.

به گزارش شمانیوز، دکتر محمد هاشم بت‌شکن مدير عامل بانک به همراه محمدحسين جواديان مدير امور شعب استان‌ها و مناطق، مسعود ايزدي مدير امور ارتباطات و بازاريابي و با همراهي مسوولان اين مديريت، از شعب استاد شهريار، گلگشت، تربيت، ميلاد و چهارراه لاله تبريز بازديد کردند.

در اين بازديدها دکتر بت‌شکن از ايرج سراجيان، رضا بخشي، قاسم علي‌پور و رضا علي‌پور، روساي شعب استاد شهريار، گلگشت، تربيت و ميلاد تبريز، که جزو يک‌صد بانکدار برتر بانک در سطح کشور در سال ۱۳۹۵ شناخته شدند، با اهداي لوح سپاس و پاداش، تقدير و تشکر کرد.

منبع:روابط عمومي مديريت آذربايجان شرقي




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با حضور مديرعامل بانك برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..