تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوتی جالب یورو اسپرت/بدل مسی به جای خودش سوژه شد! +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا پرستش، جوان 25 ساله تهرانی است که به دلیل تشابه صورت به لیونل مسی این روز ها خبرساز شده و اخباری از دیدار او با مسی آرژانتینی نیز منتشر شده است. این شباهت به مقداری زیاد است که شناسایی مسی واقعی با بدل او حتی برای رسانه های اروپایی نیز سخت شده است.

توییتر یورو اسپورت اخیرا تصویری از رضا پرستش را به اشتباه، جای لیونل مسی منتشر کرده است و نوشت:"حکم محرومیت 4 جلسه ای لیونل مسی در بازی های بین المللی تجدید نظر شد". این اشتباه فاحش از دید کاربران پنهان نماند و بر اثر واکنش های بسیار، یورو اسپورت عکس رضا پرستش را حذف، و تصویر مسی حقیقی را جایگزین کرد.

اشتباه فاحش یورو اسپورت/عکس رضا پرستش جای لیونل مسی

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوتی جالب یورو اسپرت/بدل مسی به جای خودش سوژه شد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..