تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دیکتاتور سابق در بازار موبایل سعودی‌ها +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است تصویر صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق در بازار موبایل عربستان ورود پیدا کرده است. به تازگی در شهر الاحساء قاب‌های گوشی به فروش می‌رسد که به تصویر صدام حسین منقش می‌باشد و مورد استقبال کاربران نیز واقع شده است. این موضوع شاید نشان‌دهنده همسو بودن سیاست‌های دولت عربستان با دیکتاتور سابق است. دولت سعودی یکی از مشوقان اصلی صدام حسین در حمله به ایران و آغاز جنگ هشت ساله بود.

در دهه هفتاد میلادی، عربستان با حمایتهای مالی و معنوی از دولت بعث عراق، در کنار حمایت‌ دولت‌های غربی، زمینه جنگ هشت ساله را فراهم کردند. دولت عربستان سعی داشت با تسلط صدام بر ایران، در واقع به نوعی به اهداف خود در منطقه دست یابد. البته بعدها به دلیل سیاست‌های توسعه‌طلبانه صدام و ادعای رهبری جهان، با دولت عراق دچار اختلافاتی شد.

پس از حملهٔ آمریکا و متحدانش به عراق در سال ۲۰۰۳ ، صدام حسین در حالیکه در حفره کوچکی در نقطه‌ای دورافتاده مخفی شده بود توسط نیروهای آمریکایی دستگیر شد و سرانجام در دادگاه ویژهٔ جرائم سران عراق که توسط دولت موقت عراق تشکیل شد محاکمه و در سال 2006 به دار آویخته شد. 

دیکتاتور سابق  دیکتاتور سابق 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دیکتاتور سابق در بازار موبایل سعودی‌ها +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..