تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چای سفید معجزه ای برای از بین بردن چربی ها

چای سفید معجزه ای برای از بین بردن چربی ها چای سفید معجزه ای برای از بین بردن چربی ها 

چای سفید می‌تواند از ایجاد چربی هاي اضافه در بدن پیشگیری کند،با روی آوردن به این نوشیدنی می‌توانید فواید زیادی را نصیب خود کنید. خصوصا خانم ها برای کاهش وزن، به هر راهکاری روی می آورند که یکی از انها آزمودن انواع مختلف چای هست. خوشبختانه برای این منظور گزینش هاي فراوانی وجود دارد که گرچه در میزان تاثیرگذاری

آن ها مناقشاتی وجود دارد. آخرین تحقیقات و پژوهش هاي انجام شده که نتایج آن ها در نشریه «تغذیه و متابولیسم» به انتشار رسید، نشان می‌دهد که چای سفید در راس نوشیدنی هاي لاغرکننده قرار دارد.برگ هاي چای سفید درست همانند برگ هاي چای سبز و سیاه هست با این تفاوت که فرآوری کمتری بر روی آن انجام پذیرفته شده

و در نتیجه خالص ترین نوع چای با بالاترین سطح «پلی‌فنل» به شمار میرود. این چای به مبارزه با چربی هاي بدن نیز کمک می‌کند.اگر بخواهیم جزئیاتِ علمی بیشتری را بیان کنیم ابتدا باید بگوییم که بدن، مواد خوراکی دریافت شدهِ را موردِ مصرف عضلات و کبد قرار میدهد تا قادر به انجام فعالیت هاي روزمره و طبیعی خود باشد. اما مسئله آن هست که ما بیشِ از نیاز بدن غذا میخوریم و همین امر نیز به تجمع اکثر چربی برای ساخت انرژی در آینده می انجامد.

با مصرف اکثر غذا بعنوان سوخت، سلول هایي که در معرض تبدیل شدن به چربی میباشند، به سلول هاي چربی به نام «آدیپوسیت» تبدیل می‌شوند.دانشمندان در پژوهش جدید، به سلول هایي که در معرض تبدیل به چربی بودند، عصاره چای سفید افزودند و دریافتند که با اینکار تبدیل سلول ها به انواع چرب انها به تاخیر میوفتد. همین طور عصاره چای سفید در شکسته شدن سلول هاي چربی موجود در بدن نیز موثر هست.

 به گزارش پارس ناز پروفسور «آدرین یودیم» استادیار دانشگاه پزشکی «یو سی اِل اِي» در مورد منحصربفرد بودن این پژوهش چنین می گویددر قبل پژوهش هاي فراوانی بر سلول هاي بدن موش ها و سایر جانداران صورت پذیرفت که بسیار موثر و نتایج حاصل از انها متفاوت بود اما خوشبختانه این تحقیق مستقیما بر سلول هاي چربی بدن انسان انجام پذیرفت.

شاید بتوان گفت که نوشیدن هرروز چای سفید بتواند تعداد زیادی از مشکلات مرتبط با تغذیه را پایان دهد اما روند کاهش وزن به این آسانی هم نیست و بدن برای نگه داشتن کالری هاي اضافه از خود مقاومت نشان میدهد.پروفسور یودیم دلیل نشان می‌کند کالری هایي که سوزانده می‌شوند از سلول هاي چربی معده، روده، پانکراس و یا سایر نقاط دیگر بدن بهره گیری میکنند اما روشهای نادرست دریافت انرژی در تعداد زیادی از افراد این روند را با اختلال روبرو میکند.

پروفسور یودیم با تاکید بر نقش چربی سوزی چای سفید ابراز می دارد که مصرف هرروز 300 میلی گرم از این چای که معادل یک لیوان نسبتا بزرگ هست می‌تواند به از بین بردن اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن بیانجامد. اگر میخواهید بدانید که مصرف این مقدار چای برای کاهش وزن به تنهایی کافی هست باید بدانید که پاسخ منفی هست و تنها در کنار ورزش و رژیم خوراکی سلامت خوب واقع میشود.

بنابراین چای سفید به تنهایی نمی‌تواند به لاغر شدن بیانجامد بلکه تغییر سبک زندگی به سمت سلامت، برقراری تعادل در رژیم خوراکی و فعالیت بدنی در کنار مصرف هرروز این چای در طول زمان سبب لاغر شدن تان خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چای سفید معجزه ای برای از بین بردن چربی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..